Shipping and returns
Verzendbeleid
Welke levertermijn mag je van ons verwachten?
- Van maandag tot en met vrijdag 15u besteld? Binnen 48u verzonden.
- Voor de levering van je pakketje doen wij een beroep op de diensten van GLS. Zodra de geplaatste bestelling bij ons verwerkt is, ontvang je een bevestigingsmail van ons en zodra het pakket verzonden is stuurt GLS je een mail met een 'track & trace' link. Door onvoorziene omstandigheden kan je pakket vertraging oplopen. Gebruik dus die link om de precieze status van je levering te controleren.
En wat met de leveringskosten?
- Gratis verzending in België en Nederland bij bestellingen vanaf € 50.
- België & Nederland: 0 - 5 kg: € 2,95 (altijd gratis verzending bij bestelling vanaf € 50)
48 uur - Opgelet, we leveren enkel in België en Nederland.
Waar gaat mijn pakket heen als ik niet thuis ben?
Niemand thuis? Dan geeft GLS je pakket af bij de buren. Of bij een PostNL-punt in de buurt. Ze laten natuurlijk een kaartje voor je achter met een 'niet-thuiscode'.
Ik woon in Europa. Kan ik ook kiezen voor levering buiten België en Nederland?
Nee, we leveren momenteel helaas enkel uit naar Belgische en Nederlandse postadressen.
Waar kan ik terecht met vragen over mijn verzending?
Heb je vragen over je verzending? Aarzel niet om een e-mail te sturen naar info@wernutrition.be.
Pakket beschadigd?
Oei, het lijkt erop dat de postbode daar een beetje opgewonden raakte (geef hem niet de schuld, we begrijpen het). Stuur ons een mail info@wernutrition.be en een foto en we sturen je binnen de kortste keren nieuwe goodies!
RETOURBELEID
Retourneren
We hebben een retourbeleid van 30 dagen indien je besteld via onze webshop, wat betekent dat je 30 dagen na ontvangst van je artikel de tijd hebt om een retourzending aan te vragen - als het product beschadigd is.
Om in aanmerking te komen voor retournering, moet jouw artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin je het heeft ontvangen, ongebruikt, met tags en in de originele verpakking - ongeopend. Je hebt het aankoopbewijs nodig.
Om een retourzending te starten, neem via mail met ons contact op: info@wernutrition.be. Als jouw retourzending wordt geaccepteerd, sturen we instructies over hoe en waar je jouw pakket moet verzenden. Artikelen die naar ons zijn teruggestuurd zonder eerst een retourzending aan te vragen, worden niet geaccepteerd. De retourkosten zijn voor jouw rekening.
Voor eventuele retourvragen kan je altijd contact met ons opnemen info@wernutrition.be
Schade en problemen
Controleer jouw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect, beschadigd of als u het verkeerde artikel ontvangt, zodat we het probleem kunnen evalueren en het probleem kunnen oplossen.
Exchanges
De snelste manier om ervoor te zorgen dat jij krijgt wat je wenst, is door het artikel te retourneren. Zodra de retourzending is geaccepteerd, moet je een afzonderlijke aankoop doen voor het nieuwe artikel.
Terugbetalingen
We lichten je in zodra we jouw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd en laten je weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt er automatisch terugbetaald op jouw oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het even kan duren voordat jouw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt.
What others are saying
Drop us a line
Meer weten, vragen stellen, opmerkingen geven of ons gewoon iets vertellen? Hit us up!